Fatmaarslanx bebisimin herseyi hazir sadece bez sampuan vs kaldi elbiseleri falan hazir bitek kendim kaldim🤗onuda 1 2 haftaya hhalledicem insaAllah🤗
Hastabe cantasini hazirlamadim ama sunlari koymayi düşünüyorum
10lu hastane çıkışı
1 tulum takim ve 5li takimlardan(sezeryan olucagim icin 3 takim aliyorum fazla kalirim diye)
1tane ne kalin ne ince (orta) battaniye
1yedek penye battaniye
1numara yada yenidoğan bezi karar veremedim
Adini bilmiyorum ama cok ince bisi var gobek bagini acitmasij diye annem aldirdi tulbent gibi onden baglamali onu
Islak mendili
Kendim icin
1gecelik takimi
2tane pijama takimi
5ic çamaşırı
2-3kalin corap
terlik
1hirka
Cikarken giymek için rahat salaş bi elbise
Göğüs pedi
Depend hasta pedi
Havlu vs
Aklimdakiler bunlar şuan 🤗uzun oldu biraz kusura bakmayin