Rbs111 Kızlar 5+5 olduk. 2 gün önce nezle oldum baş ağrısı hapşırık ve burun akıntısı.... hapşırdıkça sol kasıkta batma oluyor zaten kese o tarafta. Afedersiniz burnumu silmek için kendimi sıktığımda da hemen atma oluyor kasıkta. Ama acılı bir atma 😞 yarın doktora gidicem ama size de sormak istedim normal mi. Birde parol içsem bişey olr mu baş ağrısı beni mahvetti
RabiaMm Rbs111 canım yerleşme olduğundan acı oluyor önemli bişey değil kanama olmadığı sürece. benim de çok ağrım olmuştu ama 10-11 haftadan sonra bayağı azalıyor. Olağanüstü bir durum olmadığı sürece sıkıntı yapma bence
RabiaMm Rbs111 inşaAllah olmaz canım sıkıntı.. ha bir de çok yorulma yoruldukça daha da ağrır çünkü. yorulunca ayaklarını kaldır ve yat çok rahatlatıyor