ozgeoznur Arkdslar 28+5 im ve uzun süredir göğüslerimden sarı sarı kolostrum olduğunu düşündüğüm sıvı geliyor yani baya geliyor hatta çamaşırimin içine göğüs pedi koyuyorum yoksa dışarı çıkıyor hele de duştan sonra daha çok akıyor sıcak su damarları açtığı için herhalde 😅 Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Bi de doğuma zaten üç aydan az bir süre kaldı ya ben bu kolostrumu sağıp da dondurucuya atsam 😅
eymeninannesii ozgeoznur benim gelmedi yaa 29+3 um goguslerimde baya dolgun buyudu neden gelmedi bilmiyorum
oglumvebenn ozgeoznur benim de 23 haftadan beri geliyor canım, ama çamaşırın dışına çıkacak kadar çok değil:) sen de göğüslerini uyarlamaya çalış , nasıl azalır ya da engellenebilir mi bilmiyorum ama ben doktoruma da sormadım, kendi haline bıraktım bu durumu :)
Heisenberg ozgeoznur 32+3'üm benim 16. Haftadan beri geliyor normal bişey. Değil sağmak, göğüslerini uyarsan bile doğumu başlatan hormonlarını salgılatırsın. Sakın yapma🌺
Aytana ozgeoznur bende 27+6 . Göğüslerim çok şişti benim de hafif ucunu sıktığımda gelmeye başlıyo ama kendiliğinden gelmiyo. Bence mutlaka doktoruna danışmalısın
ozgeoznur eymeninannesii canım herkeste gelmezmiş gelende de anormal bir durum değilmiş ama ben şuan sagsam mi acaba diye düşünüyorum 😅