Duygu85 bende 14+5 im ayrıca ikiz gebelik yaşıyorum ve benimde 14. Haftaya girene kadar hiç bir kasık ağrım alt karında batma vs yoktu ne zaman 14. Haftaya girdim ağrılar başladı. İlk hamileliğim olunca bende endişelendim ama normalmiş arkadaşlarında dediği gibi rahmin ve bebeğin büyümesi sonucu kaslar ve bağlar gerilmeye başladığı için olurmuş