Zynpdll
meryem3333 Ben şimdi sizin için baktım bu değer ikili taramada bakılan bir değermiş sanirim negatif çıkmasında bir sıkıntı yok ki pozitif çıkarsa down sendromlu bebek öyküsü olduğundan bahsediyor ama yine bunların bir yüzde olduğunu sendrom riski taşıyamayacağını da belirtmiş yani pozitif yüksek çıkarsa olabilecek sorunlardan bahsediyor düşük yani negatif çıkmasında anladigim kadarı ile bi sıkıntı yok.