RabiaAvcBelen Rojdaunat canım korkma bence milimetrik bi kayma bile olduysa fazla çıkmış olabilir ölçüleri sonuçta doğurmadan bilemezsin eğer sağlığın ve bebeğin sağlığı el veriyorsa tercih meselesi yapma bence sezeryanı.. sağlık durumlarınızda bi sıkıntı olacak olursa da diretme tabi ki.. sonuçta dünyaya nasıl geleceğini Rabbim bilir.. sen teslim et kendini Cenab-ı Hakk’a gerisi olur gider
Annesed Her bünye bir değil tabi ki ama yeğenim ultrasona göre 3800 idi ve normal Doğum oldu Doğum sonrası bi tarttılar 4450 yani kilosu bilinseydi direk sezeryan a alıcaklardı ama gayette normal doğdu MaşAllah tosun gibiydi 🙏👼
MerveHandeSyed Rojdaunat tatlım illa normal Doğum istiyosan çatında dar değilse doktorun bi harita çizer normal için birazcık kalçadan kesip sonra dikiyorlarmış sezeryan istemiyorsan böyle bişi olabilir çok zorlanılırsa tabi en doğru kararı gene doktorun verir
Busranagme Rojdaunat fiziki özelliklerin el veriyorsa dogurabilirsin . Yani 170 üzeriysen enliysen dogurursun . Minyonsan deneme mahvolursun 😩
Pinarlgn Riske atma derim ama tercih tabiki senin iri bebeklerde normal Doğumda herzaman risk daha fazladır birde 40 haftana gelene kadar yine kilosu artacakherşeyi artısıyla eksisiyle düşünüp karar vermek çok önemli bence iyi düşün
Melmel RabiaAvcBelen bende zaten normal varken sezeryani tercih etsin demedim... biraz dikkatli okuyun...kormasını engellemek için öyle dedim... artı benimde sezeryan kendi tercihim değildi.. mecbur kalındığı için. Oldum... işte mecbur kalınıyorsa korkacak hibir şey YOk korkmaya gerek Yok.. sezeryande iyidir... Arkadaşı rahatlamak için yazdım...🤨