ChubbyOrange Arkadaşlar merhaba 20+3 günlük hamileyim. İlk hamileliğim. Karnımın altında kasıklarıma doğru böyle baloncuk patlar gibi hareketler var sanki böyle nasıl desem içeriden biri kapı çalıyor bazen peş peşe oluyor ve böyle içimde bir şey yerçekimsiz ortamda hareket ediyor gibi nasıl anlatacağımı bilemedim bu bebiş hareketleri midir dışarıdan henüz hissettiğim olmadı içeriden de Gaz mı bebiş mi ayıramıyorum bana yardımcı olabilir misiniz tüm annelere şimdiden çok teşekkürler.
Ebrs ChubbyOrange genelde ilk hissedilen hareketi kelebek çırpınmasi yada seğirme şeklinde oluyor ama senin hissettiginde bebek olabilir canım 😊 soluna doğru uzan ve biraz daha dikkat et gaz hareketinden net sekilde ayırt edersin bu hafta
ChubbyOrange Ebrs ay deneyeyim bakalım genelde yemekten sonra oluyor içimde böyle bişi kıpırdanıyor gibi :)