Kizannesikuzusarmasi Merhaba 18 haftalık hamileyim bu zamana kadar bulantıyla ilgili hiç sorun yaşamadım. Fakat bugün sabahtan beri şiddetli bir bulantım var ve ağır bir uyku hali. Kontrol içim gitmem gerekir mi yoksa olabiliyor mu ? Tedirgin eden şu bu zamana kadar bununla ilgili şikayetim yokken şimdi başlamış olabilir mi ? Yoksa bebekle ilgili bir sıkıntı olabilir mi ?
Tugba2626 Kizannesikuzusarmasi belki sıkıntı yoktur normaldir belkide enfeksiyon veya üşütmedir. Bence bi doktora görünmende fayda var
Elininanasi Bende senin haftandayim.bendede var uyku hali mide bulantisi tiksinme Yeniden basladi.Isdersen doktorla konusa bilirsin.ama normal bir haldir boyle seyler.biraz tansiyonun asagi diyilse limon tada bilirsin asiri etmeden.duz kullanmana dikkat et.gereksiz sise bilirsin.ben bulamtidan tuzla limon yeyirim ama cok sisiyorum.sana cok onermem.turs elma falan yeye bilirsin