Irmakdkm doktorum bekle o zamana çok var diyor, ama diyorki ben seni normal dogusa götürsem korkuyorum sen kaçiyosun bagiriyosun bir parmakla ilac koya bilmiyoruz sana, virusuda 2-3 gün önce bildim cevaplari bekliyorum onan sonra bilicez ne yapilmasi gerekdiyini, canm insAllah saglikla kucagina alirsin bebeyini🙏