sedaykn benim 4. Hamileliğim diğerlerinde yapıldığını hatırlamıyorum ama bunda başından beri böyle bi sıkıntım vardı jinekolog en son muayenede doğum hastanesine yolladı orda smear örneği alındı ve geçen hafta sonuçlar geldi baktari varmış iki paket antibiyotik yazdılar haftaya tekrar kontrolum var eger temizse normal doğum yapabilirmişim yoksa sezeryanmış