Bucuruk85 Kızlar acil yardım edin bugün 35.haftamı doldurdum bitti şimdi lavoboya gittim böle turuncumsa açık kahve gibi leke gelmişti sancım felan yok sizce doğummu başlıyor yoksa devamını mı bekliyim napmam lazım akıl verim yarında doktoe koktrolüm var zaten
Deletedmom277 Bucuruk85 Nişanda olabilir ama nişanı gelip 2 hafta falan bekleyen var böyle bir durumda olabilir en iyisi doktora gitmek
Menis21 Yarın doktorunuza danışınız nisan olmadığını düşünüyorum rahime baskıdan dolayı gelmiş olabilir eğer gün içinde tekrarlarsa hemen dr unuzu arayınız
Bucuruk85 Menis21 kızlar şimdi geldim doktordan bi sorun yok ama tam hastaneden çıkarken tekrar lekelenmem geldi tekrar çatı muayenesi yaptı sorun çıkmadı en çok korkum daha valiz di hazırlıktı yapmamıştım çok şükür yoksa bütün hevesi kursağımda kalırdı