kbrMEVA kızlar 37+4 üm ve ozel bölgemde ve bacak aramda cok agrım var sızce normal mi sizdede oldumu olduysa ne zaman dogumunuz gercekleşti
Zuleyhakaan kbrMEVA benım 30. Haftamdan beri var hatta bazen yürüyemiyorum topallıyorum. Bıde 3 yaşında oğlum var onu cok kaldırıyorum onunda etkisi vardır dıye düşünüyorum. 36 haftalığım gittikce arttı bu ağrı artık dönemıyorum yataktan bile. Cok ağrı yapıyor.
Sirrlfehva Bende 35+5 im ama benimde yaklaşık 3-4 gündür belki bir haftadır var dinlenince bile geçmiyor bazen bende bilgilensem iyi olur :/
Heisenberg kbrMEVA 30. Haftadan sonra başlıyor genelde çatı ağrısı. Doğuma yakın gittikçe artıyor ancak doğumun tam olarak ne zaman olacağı hakkında herhangi bir bilgi vermez. Nişanınız gelmiş miydi?
Betih03 bende 36 haflak hamileym 3 haftadr agriyo magnezyum verdi dr biraz rahatlatti ama gecmedi kalcamdan özel bolgeme kadar agriyo yatarken saga sola bike donemez oldum