OzgeDgnp doktor yetersizliğinden değil sağlık ocağına gitmelisiniz doğumdan sonra bebeğin aşılarınıda onlar yapacak mecbur takiplerinde olmanz lazım
Hamilelik esnasında sizinde aşınızı va onlar yapıyor. Belgelerinizi sağlık bakanlığına gönderiyor. Bence ihmal etmeyin gidin