bebekteyaparimkariyerde Yaaa şeker yüklücekler diye işlence çekiyoruz ya açım aççççç.ya uykumda var açımda yemek yemek istiyorum yaaa.
hunilimom bebekteyaparimkariyerde 2 ye kadar ac beklemiştim bende limonluydu benimde midemi bulandırmıştı otur kalkma dediler 2 saat oturdum 😂😂
bebekteyaparimkariyerde Deletedmom2110 içtim ya hala açım hiç midem de bulanmadı Elmalı asitsiz soda gibi tadı var.accık asit olaymış sorun yokmuş aslında
Deletedmom2110 bebekteyaparimkariyerde bende elmalı içmiştim ama taaaa saat 12 de sen yine erken içmişsin ben öğlen 2 ye kadr aç kaldım önceki gece 12 den itibaren😂
Deletedmom2110 bebekteyaparimkariyerde ee napıcam hastaneyi başların mı yıksaydım yaptrmazsan yaptırma derlerdi😂😂
bebekteyaparimkariyerde Deletedmom2110 ya ben yaptırmıcaktım ama genler sağolsun hepsi şeker hastası olunca mecbur kıldı doktor mecbur kaldım.
bebekteyaparimkariyerde hunilimom şükür mide bulantım olmadı sadece açlığa dayanmak çok zor geldi bana
Nebahathumeyra Beni de hiç etkilemedi ki ben 6 ay da 16 kilo almış insanım 🙈🙈 şekerli sıvıyı içtikten sonra hele eve geldim acıkmayı bekliyordum.