Busranur2861
Hayırlı sabahlar kızlar 37+6 haftalık hamileyim dün iki kez idrardan sonra istemsizce gelen bişey oldu. Sızıntı şeklinde yavaş yavaş geliyordu. Ben sanırım idrarla karıştırıyorum. Düzensiz olan kasılmalarım da oluyor arada. Suyum gelmiş olabilir mi?