Beyza12345 kızlar neden illa çift isim olsun diye uğraşıyosunuz. Son 39 günüm kaldı bu zamana kadar eşim durdu durdu şimdi bende isim koyacağım diye zortladı halbuki daha önceden anlaşmıştık taa evlenmeden. Kız olursa ben erkek olursa o isim verecekti şimdi kızımız oluyor. Ben anneme çok düşkün bi insanım ve kızımın adını elif koayacağım annemin ismi olduğu için. Şimdi eşim diyo ki yanına ben isim koycam e sonuçta babası ben de hayır diyemiyorum. Şimdi asla ve asla çocuğuma 2 isim koymam derken mecbur kaldım. Eşim isim de aramıyor. Var mı elifin yanına uygun bi isim hiç olmazsa öneri anlamında eşime 1 2 isim söyleyeyim