Gkhnm97 Deletedmom344 canm test negatif cikti ya bnm ama dun kahve lekelenme geldi dunden beri hic gelmedi bide oglen geldi cok az yine bsey gelmiyor acaba yerlesme olabilirmiki
Deletedmom344 Gkhnm97 Kuzum bilmiyorum olabilirde. Ama bence mutlaka doktora gidip ultrasonla baktırmam ve hormon tahlillerini yaptırman lazım. Trioid ine de baktır belki yüksek o yüzden olmuyor.
Deletedmom344 Gkhnm97 Tiroid tsh kuzum. Ama prolaktin, estaridol, Lh, Fsh onlara da bakılması lazım ve ultrasonla tabiki
Yusufunannesi_ Nurtennnk evliliğimin 4.ayında ilk ay korunduk sonra bıraktık öğrendiğimde de 3 haftalık hamileymişim
Esrayusuf AselAlaraa yok canım benim daha dün yumurtlama oldu yapmam iki hafta sonra test yapıcam oda belirtim olursa
Esrayusuf AselAlaraa yok Zaten yapmayı düşünmüyorum hem Yok o testim normal evde yapıcam varsa çıkar zaten yoksada adet olurum senin yumurtlamadan sonra kasık ağrın varmıydı
AselAlaraa Esrayusuf yumurtlma zamnı ztn kasık ağrısı oluyo azck vücutta sıcaklık artısı vs ama bnm öylr ağrım olmadı çok ozmnlar azck vardı sadexe başım dönmüştü bi kerede
AselAlaraa Esrayusuf cnmm o aşamada azcık ağrın olur ağrı eşiği değişir kişiden kişiye inşallah hamşlesndr cnm bnmde tek duam Allah tüm isteyenlere versn bebiş 🙏🙏🙏🤗🤗
Esrayusuf AselAlaraa amin inş canım bir kaybım var olursa Zaten bana çok moral olacak dün yumurtamçatladı ilişki oldu bugğn bir saat önce kasık ağrım ve sırt ağrım başladı