Esrayusuf Canım ben çok para yedirdim o testlere zamanında. Sonra internette aslında çokta bir özelliği olmadığını okumuştum. Bi gün eşim eczaneden ilaç alırken normal gebrlik testi de al evde bulunsun dedim. Bi ay kadar kaldı evde varlığını bile unutmuştum testin😅 Sonra aynı senin gibi adetime yakın ağrılar başladı ama adet sancıları gibiydi. Öylesine lavaboya girmiştim. Adet olmama daha iki gün vardı ama hele bi test yapiym dedim ama tabii sonucu hiç beklemiyordum. Öylesine yapmıştım, maksat gır gır olsun🤪😂 Sonra bi baktım çoookkk silik bi çizgi çıktı. Allah’ım halüsinasyon mu görüyorum dedim ışığa doğru tutup tekrar baktım veee şok. Ertesi gün hemen doktora gittim. Kan tahlili yapmadan bişey diyemrm dedi ve tahlildede sonuç pozitif çıktı. Demem o ki erken döllenme olabiliyormuş ve adet gününden önce hamileliğini öğrenebiliyormuşsun😊😊 Darısı da sana olsun inşallah 😍