Umutbatum canım ablamın başına gelmişti omunda sürekli yükseliyordu son aylarında yemeklerine hiç tuz koymadı kendi yemeğini ayrı yaptı 38. Haftasına kadar öyle böyle geldi normal istiyordu tansiyonu yüksekti bi gece sezeryana aldılar acilen. Bence sende kendine ayrı yemek yap ve tuzsuz yap ben ablamdayken tuzsuz yemeye öyle alışmıştım ki çikolata bile bana aşırı tuzlu geliyordu ☺️ yani sebze balık et ama bunları soslu falan yeme Ablamın oğlu şimdi maşallah çok sağlıklı 😊 İnşallah sende doğması gereken haftada sağlıcakla kucağına alırsın ☺️