Ayseport Eli kulağında annesi hiç stres yapma onlar geleceği günü gerçekten çok iyi biliyormuş 😊 Doğum sancısını nasıl tarif etsem bilemiyorum herkesin adet olurken bile çektiği sancı farklı o yüzden örneklendirmek ne kadar doğru bilmiyorum ama benim en çok hissettiğim şey alt karın bölgemde yani adet sancısı hissettiğimiz yerde ciddi bir ayrılma hissiydi sanki jilet ile çentik ata ata yırtıyorlar gibi valla tarif de edemiyorum baya acı veriyor ama 30 saniye falan sürüyor geldiği zaman bu yüzden dayanmak daha kolay oluyor sancı arası geldiği zaman sıfır acı hissediyorsun tekrar gelene kadar koşabilecek kadar rahatsın ama geldiği zaman etrafında sana soru soranlara cevap verebilecek veya hareket edebilecek gücü bulamıyorsun. Tabi bu anlattıklarım son radde yani doğuma en yakın olduğun zamanlar.