Elininanasi heleki 4cğ aya teze girmişem men.qarnımdaevvelden olduğuna göre qarında problem yaşamıram)ama sinede hiss eleyiremki çatlar yaranır.kakos yağı eşitmişe istifade edirler.mende ederem belke.ama dünen bir videoda gördğmki ne qeder yağlar kremler vurulsada ğst qata tesir edir onlar ama çatlar daha derinden olur🤷🏻♀️