Havvam Merhaba annişler biz bugün 35 haftalık olduk sabah pjamamı cıkarınca bacagımın kanadıgını fark ettım kurumuş kan ıslak mendille sildim sonra bi kanadı durmadı ayagıma kadar indi kan ve devamlı kanadı yara bandından dışarı taşıyordu pamuk yetmıyordı oysakı minicik bi yer gece kaşıdım mı çarpttım mı bilmiyorum 2 saat durduramadım kanı hastaneye gittim bu aralar cok sıklıkla karsılasıyoruz kan pltılaşmıyor sıkıntı dedi başka bi hastaneye gittim azalmıstı kanama ilaç verdi şimdilik durdu kanama ama çok korktum böyle bi durum yaşaya var mı yada fikri olan ? Eşimde bende çok korkuyoruz eğer kanım pıltılaşmıyorsa doğumda büyük sıkıntı olur ya doğumda kanamam durmazsa diye 😞
Series26 Havvam canım doktoruna mutlaka ilet bu durumu önlemi alınır bilgileri olsun pıhtılaştırıcı ilaç verirler gerekirse doğumda başlatırlar önemli bi durum çünkü buda 🤷🏼♀️ Çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla aldırsın Rabbim kucagına ☺️
Tugcehar87 Havvam pıhtılaşma sorunu benim babamdada var Birgül tansiyonu yükselmiş kan iki gün durmadı ya şükür ki kanamış ama pıhtılaşma sorun aspirin gibi kan sulandırıcı ilaç almayın ve doktora bildirin diş çektirirken de aynı sorunu yaşadı çünkü sıkıntılı geçmiş olsun
Mihrimahirem Havvam plt değerlerin düşmüştür canım büyük ihtimalle, benim genelde olan durumum. Kan ilacıyla alâkası yok ama kan sulandırıcı ilaçlar kullanıyorsan doktora gidersen kesebilir büyük ihtimalle tetikliyor çünkü pıhtılaşmayı engelliyor.
Gunesdilsah Havvam kan bankası olan hastane ayarla kendine benimde kuzenim kan pıhtılaşma sorunu yaşıyor masada kalkamayabilirsin demiş doktor doğumda o yüzden iki tane kan bankası bulunan hastaneye gidip kontrollerini oluyor aksatma Allah yardımcın olsun
Havvam Series26 doktorum bugun yoktu ona gidemedim ama yazdım durumu 10 dakika da durmadıysa muane olmalısın dedi bende hemen hastaneye gittim haftaya randevum var beklemelımıyım yoksa gitmelimiyim bilemıyorum şuan kanamıyor ama korkuyoruz acaba kan ilacı da kullanıyorum ondan da olabilir mi emin olamıyorım
Havvam Series26 çok teşekkür ederim allah hepimizi sağlıkla bebeklerimizi kucagımıza almamızı nasip eder inşallah
Series26 Havvam haftan yakın randevuna kadar beklemende sorun olabilirmi bilemedim canım ama Allahın izniyle olmaz inşallah ☺️☺️☺️
Havvam Tugcehar87 kor aspirin değil gnoyfen kan ilacı kullanıyorum gebeliğimin en başından beri bende kansızlık vardı onun için vermişti doktor
Havvam Gunesdilsah bizimfe aklımıza o geldiği için cok korktuk kontrol günümde doktoruma tekrar sorayım doğuma az kaldı çünkü yapılcak bişey varsa hemen yapayım tesekkur ederim
Menis21 Merhabalar benimde ilk hamileliğinde diş etim kanamıştı hic durmayacak sandım. Ama hic doktora soyledim ni söylemedim mi hatirlamiyirum suan, yani doğumda falanda sıkıntı olmadı. Kan ilacı ile alakası yoktur diye düşünüyorum hamilelikte kan akışı artar zaten ama yine de sen kontrolunu bi yaptir cnm gecmis olsun.
Bgun Havvam canım doktorun mutlaka kan tahlili yapacaktır.Kan değerlerinde farklılık olabilir en son ne zaman kan tahlili yaptırmıştın? Birde omega 3 kullanıyor musun ?
Havvam Bgun Bgun en son ne zaman yaptırdım kan tahlili hatırlamıyorum ama doktor ne dediyse yaptım bütün tahliller 2 li 3 lü şeker yüklemesi ve benzer herseyı yaptırdım zamanında yine isterse yine yaptırırım gnoyfen- devit 3 - devacit kullanılıyorum
Tugcehar87 Havvam o ilaç hakkında bit bilgim yok size de yalan yanlış birler söylemek istemem ama sakın atlamayın doktora danışın belki de kullandığınız ilaç kan sulandırıyordur o yüzden şu anda yaşadığınız sorun ondan da kaynaklı olabilir ama pıhtılaşma sorununuz varsa o başka birşey
Bgun Havvam kan ilacı bende aynısını kullanıyorum sabah akşam o şekilde bir sorunum olmadı.sağlık ocağında her ay hemogramıma baktırıyorum bende istersen yakında varsa bir kan ver 1 gün içinde online sisteme düşüyor ve onu sonrasında doktoruna gönderebilirsin.Bu konuda da ihmal etmeden acil davranmakta fayda var bence.
Havvam Tugcehar87 dün hemen doktoruna yazdım bilgilendirdim ama tabıkı muaneye gittiğimde bu konuyu detaylı bi şekilde sorucam ilaç tan mı fazla kan mı var pıltılaşma sorunu mu öğrenecegım
Havvam Bgun çok haklısınız aslında yarın kan vereyım hem kendı doktoruna gittiiimde kan sonucumu gösterırım orda da bi daha kan tahlili yaptırmak zorunda kalmam beklmem hazır gitmiş olurum tesekkur ederim