Nursem Merhaba kızlar , Doktor kontrolünde gribi daha yeni atlatmıştım. Doktorum sağlık bakanlığı ve biz grip aşısı öneriyoruz. Gebelikte daha ağır geçtiği için dedi. Toplum Sağlığı Merkezleri vuruyormuş.Bir fikri olan ya da vurulan var mı ?
Handeaslan39 Nursem canım ben hamileyken vurulmadım hiç duymadım hamile değilken vurulmuştum gebelıkte vuruluyordur herhalde doktorun önerdiğine göre
Nursem Handeaslan39 Toza karşı alerjim var. Sürekli gripmişim gibi oluyorum zaten. Yaptırmayı düşünmedim ilk kez duydum çünkü. Yaptıran var mı daha önce ki gebeliklerinde bilgi edinmek istiyorum.
Seydaeksi Evet grip aşısı gebelere öneriliyor sağlık ocağına gittiğinizde sorun mutlaka yönlendirir onlar sizi..normalde grip olduktan sonra aşı yapılmıyor gribe yakalanmadan yaptırmak gerekiyor ama gebelikte nasıl oluyor bilmşyorum 😊