Eceguldemir Hayırlı geceler kızlar 11+1 günlük hamileyim idrar yolu enfeksiyonu gelişti 2 gündür idrar yaparken acımaya başladı yarın sabaha sağlık ocağından ilaç yazdırıcam da bebeğime bir şey olur mu korkuyorum çok enfeksiyonu geçiren oldu mu 😔
Alimemila Eceguldemir gecmis olsun bende de var malesef tek kullanimlik ilac kullandim bi ise yaramadi bol bol su icmelisin
Sevim07 Eceguldemir bende de oldu canım. Rahat ol olasılığı yüksek.bol.su iç. Benim.doktorum tek icmelik.munerol vermisti. Gece içiyorsun onu da. Çok iyi geldi direk söktü bidaha da olmadi çok şükür. Ama doktoruna danışmadan alma tabi. Çok geçmiş olsun
Ozgeliz Eceguldemir bebeğe bişey olmaz ama çok dikkat edin ilk gebeliğimde yaşadım çok zordu devamlı da idrar yapma isteği oluyor mu sizde ?
Figent Canım çok dikkat et sakin ihmal etme bol su iç. Erken doğumların çoğu idrar yolu enfeksiyonu. Benim kuzenim enfeksiyon vardı önemsemedi 7. Ayda doğurdu prematüre bebeği şimdi de tek elini hareket ettiremiyo çocuk. Benimde en büyük korkum o biran önce doktora git.
Taha Bende de var galiba yanmaya başladı azıcık salı günü kontrolüm var benimde doktoruma söylicem ilerlemesi iyi değil 🙁 bizde 24+3 deyiz geçmişler olsun canım bize
Eceguldemir @Figent @Taha @Alimemila @Sevim07 Kızlar teşekkür ederim çok doktora geldim şimdi mesajlarınızı okur okumaz çıktım eden 🙏