Eymenata
Kizlar 2 haftadir ayaklarimda cok ödem oluyor hele gün icinde ayakta durduysam yorulduysam 2 katina cikiyor ne corap giyebiliyorum ne basabiliyorum yuksege kaldiriyorum gecmiyo ödeme care var mi yoksa doguma kadar boyle fil gibi mi gezicem ben😒
Pandolika
Aynı durumu bende yasıyorum 36 haftadayım. Malesef doğuma kadar fil gibi gezeceğiz gibi duruyor🤣
Dnzvsv
Aynı bende öyleyim 36+1 Shrek ayakları gibi oldu 🥴
tugcezrhlgl
Tuz ve madensuyu içme demişti bana... bi fark oldu bırakınca bende daha şiş duruyodum yüzüm falan şyan daha iyi sanki 🙊