Utkum Mihrimahirem çok sinir bozucu standartımı varmış karın büyüklüğünün bende 18 haftalığım 2. Gebelik zaten göbekliyim iyice çıktı bu sefer de erken belli olmuş karnın diyorlar herkes herşeyi çok biliyor sağlıklı olsunlar da millet de biraz ağzını büzse fena olmayacak 🤣😋
Zeyneb35 29. Haftadayiz 20 den sonra hop fırlıyor göbek canım. Şimdi zaten maşallah yatamıyorum karnımdan erkek olduğu için sivri göbeğim var
AZehraa 27. Haftadayim çok az göbeğim var kimse anlamıyor göbekten hamile olduğumu fakat yüzüm kilo aldı yüzüme dikkat eden yüzüne hamilelik gelmiş sen hamile misin yoksa diyor onlarda bir garip
SuleSuleDeniz Edakgndzzz farkettim canım bizlerde kuzucuklarda sağlıklı olalım da yapıcak bişe yok her anı güzel ztn 😊
Duygdmr Otherozge yAa Benim karnımda büyük 11+3 ama ben kesinlikle Bayadır kot pantololarımı giyemiyorum yani var göbeğim acaba neden bu kadar erken herkesin 20. Haftadan sonra çıkıyor
Yaser27 Duygdmr benim o haftalar karnım dan dolayı değil de kalcam dan dolayı olmuyordu pantolonlarım ama karnım yoktu kalcam büyümüştü yani 😄
Otherozge Duygdmr ben 13. Haftada hamile pantlonuna döndüm tamamen yapı meselesi.benm doktorum bile kontrolde dedi ne cabuk cıkmıs diye güldü 😂 kötü mü dedim yok yok kişiden kişiye değişir merak etme dedi😂 bebeğimde gayet sağlıklı cok şükür 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Zuzu97 SolmazEs ilk hamileliğimde 22-23.haftalarda belli olmuştu şimdi 2.hamileliğim daha erken belli oldu 19. haftada
Rabia2019 Duygdmr sorun olduğunu düşünmüyorum canım yapı meselesi bu ve sadece bebek değil kese, su, bebek, rahim de büyüyor ama şimdiden çıkmasına şaşırdım kişiye göre değişir tabi bazısının da son ayda hanile olduğu belli oluyormuş mesela
Popmum Karnınız hiç büyümeyedebilir birden şişedebilir bir gün çok büyük bir gün inmiş bile olabilir. İç karın genişliği ile alakalı bir durumdur ben 35+1deyim plates topu gibi yuvarlanıyorum ilk haftalardan çıktı ama benden önde olan arkadaşım incecik dal gibi ☺️ maşallah ikimizin de bebeği çok iyi. Karnınız önemli değil önemli olan bebeğin haftasında gitmesi 🙋♀️
Tubademir85 SolmazEs 8.aydayım şimdi anlıyorlar hamile olduğumu🙈 ıç karnım geniş öyle kocaman dısarıda bir karnım yok.
Victoria SolmazEs doğurdum doğurucam belki 7 aylık gibidir o yüzden hiç takılma göbeğe bebek gelişsin yeter