Aysedursun Merhaba hanımlar 33+4 haftalığım az kaldı inşllah 🙏🏻💙 Ama dünden beri bebegimin hareketleri yok denecek kdar az nst de kalp atışı iyi ama harekt yok gbydi doktorum ultrasonda baktı herşy iyi kan akışı suyu iyi ama harekt neden az olablr anlayamadı yarın tekrar gel dedi böyle devam ederse seni tehlikeye atmayalım doğuma alalım dedi , böyle durum yaşayan var mı normal bşy mi ?
Elikkk Çok erken doğum için ya herşey normalse doğuma almasına izin verme bence üzüntülü bir olay yaşadınmı belki strese girmistir
Aysedursun Elikkk çok şükür bugün hareketlrni hissettim 🙏🏻💙 ilk gebeligim endişelendim kalbimde problem var doktor sanırım ondan öyle söyledi ama neyseki gerek kalmadı ... İnşllah sıkntı cıkmadan oğluşumu alırım kucagıma
gozdecetinn 37. Haftadayım geçen hafta nst de benimde oğlum hiç hareket etmedi doktor tatlı yedirtti yemek yedirtti git gel bir günde tam üç kere soktu nst ye. Hemen doğuma almak olur mu. Haftan çok erken. Uyudukları ana denk geliyor bazen ya da aç gittiysen ondan olabiliyor. Endişelenme bence yarın iyice karnını doyur meyve suyunu iç öyle git.