Benimde 34+3 haftaligiz haraketleri normal haraketlerinde azalma var ama cokta degil hastanede bi sorun yok iyi dedikleri icin bende hic takmiyorum uyuyodur yada kilo aldigi icin yeri daraniyo haraketleri kisitlandi ama daha belirgin diolar hakketende oylee bazen toplasiyo bazen sertlesiyo bazen ordan orayaa geciyoo o yuzden merak etme canim herkeste bir olmaz bende kiz cocugu daha haraketli olurr die biliorum ama benim oglum olcak