Senaben Merhaba. 24+1 oldum az önce. Tuvalete gittigimde idrarimin bulanik oldugunu gordum. Ve idrar bitimine yakin sanki cok tutmusum gbi hafif agri hissettim. Yanma yoktu. Bu cuma dr kontrolumuz var. Sizce bol su icip o gunu beklemeli miyim?
[silindi] Senaben bekleme çok hızlı ilerliyor çünkü başta ufak bir tedaviyle düzelecekken sonra antibiyotiğe geçiiliyor ben çok çektim sen çekme
srpaca Senaben belinde de ağrı oluyor mu canım bıçak saplanır gibi sancı gibi girer bende böyle oldu rengi düzgün fakat bulanık idrar vardı kum dökmüşüm ondanmış
zeykob Bende de birkaç gündür bulanıklık vardı. İdrar tahlili yaptırdım, temiz çıktı. Tahlil yaptırmakta fayda var
Senaben Mom72626 ya umarim oyledir. Cumaya kadar vaktim var o bol su ictm simdi rengi duzeldi ama o hafif sanci var. Su ile atlatabilirim umarim
Senaben srpaca cok sukur o olmadi. İdrar sonunda yanma da olmadi aslinda. Ama bi baski hafif bir sanci hissettm