Gebeyim Kizlar gogsunuzde kahverengi halkanin karardigini yada genisleidgini fark ediyomusnuz sanki bnde oluyo hatta gogusdeki damarlarda belirgin artik sanki bilmiyorum erkenmi yoksa oluyo mu
Gebeyimm Gebeyim normal cnm rumuzumuz aynı bu arada 😂😂 bende diyorum ben böyle bişey yazmadım bu ne 😂😂
Temmuzannesiasaf Gebeyim oluyo canım oluyo Daha dur ne kadar cok buyuyo 😂😂 gogusum cok hashaslastı benim de
Nagihaneskikilic Gebeyim evet baya belirginleşti koyusu,tekmeleri sertleşti eşim hissediyor göbeğimin hareketini bile farketcek düzeye geldik çok şükür🥰
R_Arslan Gebeyim erken degil bence cunku benimde iyice koyulastu buyudu ve gogsum resmen damarla kaplandi yolu yariladik gayet normal telaş etme❤