Gulcinozdmr ben 32. Haftadayım o sertlik dediklerin aslında kasılma ve ağrı ve günde 2 den fazla oluyosa sıkıntı dedi doktorum daha dün eğer kasılmaların artarsa bebeğin hareketlerinde azalma hissedersen gece 2 bile olsa gel dedi bana canım bence bi doktoruna danış ihmal etme