Tazeanneee1 Merhabalr ilk cocugum ve sürekli acaba birşey oldumu endişesndyim 11 haftama giricrm allah korusun düşük olsa anlasılırmı nasıl anlarım 😔
Aycann12 Tazeanneee1 inşalah bişey olmaz canm kendini öle adapte etme düşük olursa ya karın ağrıs bel ağrısı olur kanama olur leke görür bazı belirti bile olmuyo ama öle düşünme canm hep iyi düşün
Belinya Tazeanneee1 canm tabikii anlaşılır. Ben 7 haftalık düşük yapmıştım ve çok berbat bir sancı ve yoğun bir kanamayla oldu tabikii sancısı çok kötü özellikle.