Nerm7n 33+3 olduk ara ara diş ağrısı çekiyorum. Artık varya şaftımın kaydığı son demleri yaşıyorum. Çok zormuş yaw hamilelik dönemi 😔 Allah kolaylık versin hepimize...
Turgutbebek Nerm7n erken doğum riskinden dolayı doktor dışımı yaptırmama izin vermedi . Dışın sizlayinca sumak suyu iç birebir anında geciyo
anapanda12 Amin. Seni veren Rabbime kurban sakın ola ki diş için ilaç milaç alma sakın. Hastanedeyim bugün akşam üstü bi hasta geldi dişi ağrıyor diye ilaç içmiş hem kendi hem bebeği zehirlenmiş erken doğum deyip sezeryana aldılar kadını önce rahmini de alıcaklardı ama şimdi kürtaj olucak dedi hemşireler az buçuk korktum dikkatli ol geçer bunlarda üzülme 🤝
Nerm7n anapanda12 Yok anam ilaç içmeye niyetim yok ara ara ağırır geçer. Başa gelen çekilir küçül hanım için 😊
Sibelikra anapanda12 bende son 3 aydır diş ağrısı çekiyorum Rabbim kimseye yaşatmasın inş ağrı kesici bile içmedim zararlı diye Rabbim yardımcısı olsun inşallah
anapanda12 Nerm7n bende öyle hemşire gelip çok da üzme kendini dedi sorunca durumunu da etkileniyor insan ister istemez dikkat etmek gerek😓
Sibelikra KzyMrvAdn aynen katılıyorum size karanfil yağı hemen etki ediyor ve eğer diş içi delinmişse sarımsakta çok etkili
Nerm7n KzyMrvAdn Yarın ağrı devam ederse alırım karanfil yağını canım Öner’in için çok teşekkürler 🙏🏻
KzyMrvAdn Nerm7n Rica ederim canım dişimin ağrıdığı gün hamile olduğumu öğrendim ne kadar doğal yöntem varsa denedim☺️ Sirke tuz ve suyla gargara da önlüyor ağrıyı
DemetDigesu Nerm7n 33 haftalıkken cekebıkıyorlar dıye bılıyorum bır diş doktoruna gıdın rahatlayın diş agrısı cok zordur
KzyMrvAdn Nerm7n Bende ilk başta öyle yapmıştım hastanede yeni doğum yapmış bi bayan vardı bana da o söyledi pamuğa döküp yağıyla masaj yapmak çok çok daha iyi geliyor dedi onun tavsiyesi üzerine aldım canım
Nerm7n DemetDigesu Doğumdan sonra genel bir diş ağız bakımı yaptırcam. Şimdilik arada gelen ağrıyı idare ediyorum mecbur. Çocuk da alıyor ya vitaminleri bizden ondan da olabilir canım Bana da demişti doktorum sıkıntı olmaz diye
KzyMrvAdn Ben henüz sizler gibi tecrübeli hamile değilim bugün betahcg değerimin düşmeye başladığını öğrendik geçen hafta dişim ağrıyordu röntgen çektirmeden önce emin olmak istedim test yaptırdım hamile olduğumu öğrendim bugün ise değerlerimin düştüğünü sizlerin duası kabul olur inşallah bebeğim tutunur🙏🏻
Nerm7n KzyMrvAdn İnşallah canım Rabbim gönlüne göre hayırlısını versin. Olmazsa da üzülme hayırlısı değilmiş diye düşün. Benim 7 senenin sonunda ilk çocuğum olacak. Bu aşamada bir düşük oldu iki sene önce... tam da o vakit yurtta yangın çıkmıştı küçük çocuklar yanarak can vermişti hatırlarsan. Ben demiştim ki benimki de acımı onların analarının yanında...
KzyMrvAdn Nerm7n Amin canım inşallah🙏🏻 Hep söylüyorum Rabbim daha beteriyle karşılaştırmasın diye geç olsun güç olmasın bana ve isteyen herkese de Annelik duygusunu yaşatsın🤲🏻
KzyMrvAdn Nerm7n Sende sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın canım inşallah🙏🏻7 senenin sonunda kendiliğinden mi oldu peki canım tedavi ile mi oldu
dml33 Nerm7n gecmis olsn cnm benimde kirilmisti oda sisti sarimsak koydumda oyle geçmişti karanfilde iyi geliyo yagini surende var ins agrimaz bida