Elff111 ben de 30 olacağım. Gebeyim üst araması istiyorum diyip cihazdan geçmiyorum. Rapor da almadım. Karnım çok çıkmadığı için hamile gibi görünmüyorum. Kilom varmış gibi görünüyorum. Riskli bir durumum olmadığı için almadım. Sormadı da zaten kimse. Ama senin varsa bir durumun sor doktoruna yine de