Gmzekya Kızlar ben özel hastanede doğum yapicam 1900 TL dediler. Şeyi merak ediyorum sezeryanla olucak doğumum. Oda parası ayrı mı yoksa oda parası doğum parasının içinde mi alıyorlar yani 1900 haricinde bir de oda parası mi veriyoruz bilginiz var mı ben sormayı unuttum yarın da doğum var size sorayım belki bilginiz vardır
_seydaa Gmzekya benim hastanemde 2000 tl ama özel oda istersen +200 tl veriyosun canım her yer aynı olmayabilir tabiki özel odalar ücretli diye biliyorum sadece
Aysingeldiislerdegisti Gmzekya ben 4ay önce 1500+500 oda parası verdim iki gece şçin 100tlde refakatçi parası 😊