Aysegulbebek 12+3 haftalığız öğleden beri vajinamda ağrı gibi kramp tarzında kasılmalar oluyor. Bebek hareket ediyor dediler ama bazen acı veriyor çok. Normal midir? 20 haftalarda olsam bebegin hareketi dicem ama daha çok erken. Yaşayan, tecrübesi olan bilgi verebilir mi ? İyi geceler 🤰😍
LeylaCan Aysegulbebek bana da oluyor cok doktor kanama olmadıkça korkma rahim büyüyor diyor ama insan korkuyor işte 🤷🏽♀️ eğer dayanılmazsa doktoruna görün bence ben uzanıp ayaklarımı yuksekte tutunca biraz rahatlıyorum bir de sıcak su torbası koyuyorum ara ara
Sheagle Aysegulbebek merhabalar, aynı sıkıntıları bende yaşıyorum bir süredir 17 haftadayız ama kasık ağrısı ve vajina da ağrı, baskı ne ararsan var