Gmzekya 40+2 aslında normal doğum bekliyordu doktorum. Ama hala sancım yok açılma da yok herhangi bir doğum belirtisi de yok bebeğimin suyu çok az kaldı. O yüzden doktorum yarin ameliyat ile doğuma alacak. Dua edin bol bol tavsiyeleri olan varsa alırım 😇🙏
Halime23 Gmzekya Allah yardımcın olsun sağ salim kavuşursunuz inşallah benimde salı sabahı doğumum inşallah 😍😍
Hacer61 Benimde yarın sezeryanim var rabbim sağlıkla sıhhatle evlatlarımızı kucağımiza almayı nasip eylesin insallah