AytenDS psikolojini topla bir an önce olumlu düşün klasik müzik aç dinle rahatla. Yaptığın bir hata vs değil çık o kafadan Kendini suçlama bebekleri de suçlama bu bir süreç kimbilir nelere sebep olcak olumlu yaklaş. 19. Haftada ben de yattım çıktım 33e geldik. Ben hastanede yatmasam hayatımız gerçekten çok farklı olurdu dünyamız değişti gerçekten hayırlı çok şey oldu arkasından. Ayrıca Bi arkadaşım 25. Haftada doğurdu çocuk şimdi 2 yaşında. pozitif bakmaya çalış allah sağlıkla sıhhatle vaktinde doğumlar versin inşallah 🙏🏽