feyzaa34 Naz60 8. Haftada başladı beni belirtilerim sabahları acayip halsizdim yataktan başımı kaldıramazdım şimdi 16 haftalik olduk çok şükür sadece baş ağrım var o kadar
Dudus Naz60 tam yerine bastınız bnm de 6. Haftam hiç bişe yok bulantı uyku hiç biri yok sadece kasıklarım ağrıyo arada
Damlayrtsvn 7.haftamdayım. ilk ayımda uykudan başka bir etki görmemiştim. Ama şimdi bulantım var çok fazla.
anneyim_ En çok belirtiyi ben hissettim sanırım adete iki hafta varken başladı ve hissettim hamile olduğumu ilk belirtim ağız kuruluğuydu adet geçene kadar başka belirti olmadı sonra kaşık ağrıları göğüs büyümesi hassasiyeti ateş basması ve kusma ama sadece akşamları geliyo kusma