Esra1260 12 haftalık olduk yaklaşık 2-3 haftadır ne zaman yemek yesem ardından çok rahatsız oluyorum midem şişiyor sanki boğazıma kadar yemişim gibi oluyorum baya bir süre de geçmiyor nefes alamıyorum 50 kiloyla hamile kaldım hala 50 kiloyum çokta yemiyorum ama neden böyle oluyor sakız la biraz rahatlatabiliyoum sizede varmı böyle bişey nasıl rahat ediyorsunuz ? 😣
Salihafurkan Esra1260 bende öyleyim canım 14+5 haftalık olduk ama bi tas çorba bile icsem nefes alamıyorum hazımsızlık çok fazla bu dönemde normalmis bi çözüm bulamadım
Taneminci Esra1260 bende öyleydim 15. Haftadayım ve geçti ama 12. Haftalarda öyleydim su bile içsem davul gibi oluyodum hareketlerim kısıtlanıyodu artık o derece
Mervezngn Esra1260 beni tarif ettin😂 bildiğin davul oluyorum kendimi yere atsam hacı yatmaz gibi geri kalkarım o derece bide Üstüne kabızlık 🤦🏼♀️
Ozlemismaili Aynen canim 11. Haftamdayim 6.haftaya girdigimden beri cekiyorum 1 ayda bes kilo verdim hep kustum yediklerim gunum gunumu tutmuyor istahim hic yok ama sabir napalim gecicek insallah canim 🥰
mf_ozturk Ozlemismaili bende öyleyim ya ne yesem kusuyorum Allah yardımcımız olsun inşallah bir an önce geçer
Salihafurkan Ben 39-40 kilo ile hamile kaldım 14+5 haftalık olduk 5 kilo aldım bide Karnım çıktı göğüsler 75den bile küçüktü şimdi Tosun oldular eee ben ne yapayım şimdi şükür yemem iyi ama bu seferde hazımsızlık var gerçekten annelik çok zormuş
Hllswm Bende 13 haftalıgım aynı şişlik bende de oluyor kilo almadım hatta verdim bile ama azıcık yemek yeyince davul gibi şişiyorum bi kaç haftaya gecer ins 🙏😇
melegiminannesi Bende 14+1 im yemeğe oturdugum zaman bi corba icsem doyuyorum 1 saate kalmadan tekrar.midem kazınıyor yani aniden doyuyorum bianda acıkıyorum sacma sapan bir yeme halindeyim ardına birde mide yanması ekleniyor süt ice ice icin dışım süt oldu