Affanveannesi Canım su an da senin beslenmen direkt olarak bebege gitmediği için problem değil. Maalesef 24.haftama kadar aynı problemleri yaşadım tam gecti derken 28.haftada tekrar başladı. Bebegi beslemesi acısından her gün bir bardak süt, iki kaşık pekmez,bir adet muz, bol kaşar peyniri,bir öğün sebze bir öğünde protein ağırlıklı beslenirsen bir problem yaşamazsın. Sonrasında istifra etsen bile vitamini vucudunda kalır 😊