Ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde ne olucak yapayım herşeyi dedim evi bi güzel sildim süpürdüm bide benim evim iki katlı iki katı bal dök yala oldu ertesi günde camlarımı sildim yapış o yapış kahverengi akıntım gelince doktorum hiç bir şey yapmıcaksın dedi ben titizlik hastasıyım evi böyle görünce ağlıyorum artık ama sağolsun eşim yapıyor herşeyi siliyor süpürüyor dip köşe ❤ Bende arkadan toz alabiliyorum. 😊 biz bunları yaparken kaynanamda inat eder gibi evimize gelip yemek bekliyor ben mutfağa giremiyorum herşeyden tiksindim kadının bana yararı olucağına zararı var oğlu okuldan bizim evinize geliyor üstü başı pis koltuklarımın rengi krem çıldırıyorum artık allah ıslah etsin onları bişey demiyorum! Kocası gelir alır baddaniyeyi yatar oğlu ayrı pis bende eşime kızıyorum ama elimizden bişey gelmiyor napıcam bilmiyorum. 😔