Saliyaaa forumda bu konuyla ilgili çok yazı var bi bakın. Ama hemen bi devlet hastanesine gidin hiç ama hiççç vakit kaybetmeyin. Benimde 8. haftaydı kahverengi leke geldi bayağı, özele gittik doktor kese etrafında aşırı kan var düşük tehlikesi var düşebilir de kısmetse yaşayabilir de dedi. İlaç yazdı serum yazdı iğne yazdı ama hiçbirini yaptırmadan çıktık hemen devlete gittik. Orda da tahliller yapıldı ultrasona bakıldı yine aynı şeyleri söyledi doktor kese etrafında kanama var diye, çok ilgilendiler düşük tehlikesi diye. 1 ay yattım evde, 2 ay Progestan hap kullandım iğne kullandım çokkk şükür 30. Haftadayız.