Kuzusarmasi Merve123a evet canım 35. Haftada veriliyo gün ben aldım 1 mayısa verdi tabi sezeryan olduğu için gün verildi normal doğumsa onu bilemiycem 🙂
Deletedmom308 Merve123a erken değil mi tarih vermek için?sizin ikinci gebelik mi. Ben 34+6 da gittim iki hafta sonra kontrole gel dedi
AnlatmayaGerekYok Kuzusarmasi 37de doktorum çatı kontrolü yapıcam dedi 35te sezaryan için gün verilmesi erken değil mi 🤔 bende salı gidicem 35 oluyorum salı günü