Burcuaec ben gebelikten öncede gebelikte de ağır kabızlık çekenlerdenim haftalarca çıkmadığımı bilirim geçen 2haftadır yeni bir şey keşfettim deneye deneye 😂sabahları uyanır uyanmaz ılık 2bardak su içtim kahvaltıdan çnce sonra 1.5litre kaynatılmış suya 3-4tane limon doğradım 3-5yaprak hibuskus çayı koydum 4-5tane şeker 1tatlı kaşığı tarçın koydum soğuyana kadar demledim sonra soğuyunca blendirdan geçirip süzdüm günde 1-2bardak içtim çoookk şükür ki kabızlığı bırak günde 2kez çıkmaya başladım tabi yürüyüşüde ihmal etme ❤️