HTCARSLN Kizlar çatlaklar için hangi yaglari onerirsiniz karıştırıp kullanyim diyorum. Hangileri daha iyidir kullananlar yorum yapsin lutfen
Esraesra06 HTCARSLN 36+4 üm canım şimdiye kadar hep Hindistan cevizi yapı sürdüm o bitttiği zamanlar da zeytinyağı sürdüm 7aya kadae hergün sürüyordum 7 aydan sonra da sabah akşam sürmeye başladım henüz çatlağım yok bence çok faydası oldu bunların
Tuubaaa HTCARSLN mustela nın çatlak öncesi yağını kullanıyorum 3. Aydan bu yana (33.hafta) memnunum 🎈
gksuaks HTCARSLN Ben lierac krem kullanıyorum sonradan da yağını yani serumunu aldım. Çok arada aklıma gelirse de bioil kullanıyorum valla çok dkkt etmiyorm da bol su içiyorum.
Mavigozunannesi Bende hindistan cevizi yagi sürüyorum 2..gebeligim 6.5 aylık hamileyim hiç çatlağım olmadı ilkinde de olmadı lierac kullanmıştım ama ilkinde
tbnck Ben başından beridir hindistan cevizi yağı kullanıyorum 37 haftadayım kızarıklık başladı yeni inşallah çatlak değildir madacassol krem sürmeye başladım sabah hind cvz yağına da devam ediyorum ..catlak mi var sizde önlem amaçlı mi?