Seyyyma7 Zuleyha18 ben 16ncı haftamda hissetmiştim pıt pıt attı içimde bişiy sonra devam edince anladım bebiş olduğunu 🤗
Elininanasi Hayir canim barsak hereketleri gibi deyil.Cok farklidir.insallah kipirdamalari olurken biliceksin farkliligi
kuzusunun_annesi Devamlı olursa anla ki bebek hareketi bağırsak hareketleri karıştırırim saniosun ama inan ayırt ediliyor
Seyyyma7 Zuleyha18 evet bu haftalarda orada oluyor bebiş zaten🤗 22 haftalıgım ben göbeğin hizasında bazen de yukarda hissediyorum🤗
Xmom Ay ben de 16+3 tık yok.. kendimi çok kötü hissediyorum. Herkes hareket değil ama en azından bi seyirme falan olun diyor o da yok hic bisey yok 🥺 ben mi çok duygusuzum acaba diyorum
Sumbul35 Bencede bebektir genelde zayıflarda daha erken haftalarda belli oluyor benimde 15 de başlamıştı 16+5 olduk baya hissediyorum artık 😍