Songlkaraduman Merhaba hanımlar sürekli tansiyonum düşüyor bütün hastaneye gidip serum aldım eve döndüm 3 saat sonra yine tansiyonum düştü doktor tansiyonun yine düşerse gelirsin serum takarız yine dedi tansiyonum düşmemesi için ne yapmalıyım ??? Yardımcı olursanız sevinirim
elifagace Songlkaraduman zeytin ye bi kaç tane.Ayaklarının altına yastık koyup uzan tuzlu ayran falan da çok iyi geliyo
Ersozburcin Songlkaraduman maden sodası iyi gelir diye biliuorum ama kadın doğum doktoruna sor derim bnmde 9 a 6 falan oluuor genelde normal düşük çıkar hamileyken demişti.
Songlkaraduman Filiz61 10.6 9.6 hep ayakta duramıyorum aniden sıcak basıyor başım dönüyor olduğum yere yatmak istiyorum hemen sararıyprum
morvili Benimde tansiyonum düşük devamlı 10a 5.. Ama kötü hissetmiyorum kendimi gayette iyiyim niye düsük blmiyorum hep böyle
ozgeoznur morvili senin tansiyon iyiymiş ben şuan 28+4 um ilk aylarda 5-3 5-4 oluyordu hep yükselmiyiordu da şuan da 7-4 7-5 falan
Songlkaraduman elifagace tuzlu ayran tuz hiç birşey fayda etmiyor bir serum la düzeliyorum her gün her gün hastaneye gidemiyorum çok uzak eşim bazen görevde oluyor ne yapacağımı şaşırdım artık
morvili ozgeoznur seninki baya düsükmüss.. Blmiyorum zararı varmı iyi bisey degil demişti hemsire bana. Ama gittiğimde doktoruma sorucam sende sor mutlaka
ozgeoznur morvili teşekkür ederim canım hatırlattığın iyi oldu hemen soracağım ne olur ne olmaz riskli günlere girdik sonuçta. Çok geçmiş olsun size de kacinci haftadasiniz peki
ozgeoznur Ersozburcin soda? Himm bende etki etmiyor ama hergun iki tane içiyorum sade maden suyu, belki etkili olur postu açan arkdsa denemek lazım
Ckyert Songlkaraduman düşmeden önlem almak lazım ben yanımda ayran la gezdim bir süre . Tuzlu ayran , soda nin içine de tuz atın gün içinde 1 litre ayran yapın ya da alın soda da 2 tane için . Hastane taktikleri normal serum dur serum fizyolojik dedikleri