TekMucizemm1 İyi akşamlar güzel anneler ❤️ Ben kaşıma kıl tekniği yani microblading yaptırmak istiyorum. Gebelikte bi sakıncası var mı acaba bi fikri olan varsa yardımcı olursa sevinirim. 🙏
Merveangel TekMucizemm1 ben yaptirdim cnm ilk 3 ay olmamasina dikkat et birde yapılan yerde tek kullanimlik olmasi önemli malzemelerin yapan kisi eldivenli hijenik olmasi gerek ben 5 ayllikken yaptirdim sorun yasamadim şuan 28 haftaligim
aysegulaktrk TekMucizemm1 o işlem yapılırken kaş bölgenize anestezi uygulanıyor ayrıca cildiniz kimyasal boyaya maruz kalıyo ve 3 gün krem sürmeniz filan gerekiyo bence hamileyken yaptırmamanız daha sağlıklı
Tugcetpnn TekMucizemm1 bugün yaptırdım doktoruma danıştım bi sorun olmayacağını söyledi 34 haftalığız:) sevgiler
TekMucizemm1 <a href="https://hizliresim.com/jgGD7n"><img src="https://i.hizliresim.com/jgGD7n.jpg"></a>
TekMucizemm1 Merveangel Şu an 6. Ayım bitti benim de canım zaman olarak uygun hijyen olarakta güvenilir bi yer doktora sormak istedim kontrolüm 10 gün sonra sen sormuş muydun
Dilan5334 Gebelikte yapmıyorlar malesef bende yaptıracaktım:((( Doğumdan sonraya kaldık bu kaşlarla Doğuma da gitmek istemiyorum 😁😂 o yüzden instagramdan araştırıyorum kaş şekillendirmeyi güzel yapan yerleri, bi nebze kurtarırız sende öyle yap😁
TekMucizemm1 Dilan5334 Canım benim yaptıracağım yer biz yaparız ama ne olur ne olmaz doktoruna sor dedi 10 gün sonra kontrolüm var ona da sorcam bakalım 😑 ayy sorma valla benim kaşlar vahim bende bu şekilde gitmeyim diyorum ama olmazsa doğumdan sonra artık 😊
Merveangel Pelinsu96 yok cnm hiç acımadı yapilirken öncesinde çıkan kaslarimi iple alirken daha cok acidi bende anlamadim🤣 400 tlye yaptirdim kampanya daydi
TekMucizemm1 Pelinsu96 Henüz yaptırmadım canım kampanya yapmışlar 500 TL ye ödememi yaptım bekletiyorum.
Merveangel TekMucizemm1 cnm doktoruma özellikle sormadim ama baya arastirdim ondan sonra kesin yaptırmaya karar verdim birde yapan bayan çok iyi ilgilendi hamile olduğum için hepsini tek tek paketten acarak göstererek yapti hamileyim diye
Dilan5334 TekMucizemm1 Doktor ne derse onu yapın en iyisi, bazı arkadaşlar yaptırmış ama yine de doktor onaylarsa yaptırın😊 TekMucizemm1