iremsozer1 Bel ağrısıı🙄 birde benim göbek deliğim fırladı😬 her gören şok oluyor Perşembe günü doktora gideceğim sorucam herkes 7 aylıkken fırlar diyor daha önce böyle değildi göbeğimde çıktı varmı böyle yaşayan
Sirincili Ay bende de hiç bel ağrısı yok acaba ben mi anormalim 😂🤭🤭🤭 doktorum hep alınan kiloyla orantılı bel ve sırt ağrıların olur dedi🤔 karnım da sabahları yok ama akşamları maşallah 6 aylık gibi 😂🤦🏼♀️ O değil de alışverişe başladınız mı kızlar 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️